Ingram Micro Cloud biedt nu Google Cloud Platform aan in VS, VK, Frankrijk en Canada

IRVINE, Calif.--(BUSINESS WIRE)--Ingram Micro Cloud heeft vandaag aangekondigd dat het nu Google Cloud Platform (GCP) aanbiedt onder zijn infrastructure-as-a-service (IaaS) portfolio aan zijn reseller netwerk in de Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, en Canada. De verhuizing versterkt het wereldwijde aanbod van Ingram Micro's Cloud Marketplace, waarbij partners nu de mogelijkheid hebben om Ingram Micro Cloud in te zetten voor hun Google Cloud Platform activiteiten. GCP en Ingram Micro Cloud werken samen om de huidige vaardigheden en het aanbod van channelpartners te verbeteren en nieuwe middelen te ontwikkelen om partners te ondersteunen bij het beheer van eindklanten. Ingram Micro Cloud omvat ook een breed scala aan partner enablement en ondersteuningsinitiatieven om partners te helpen een GCP-praktijk op te bouwen via zijn partnerprogramma's, die end-to-end engagementmodellen bieden voor Ingram Micro Cloud om systee

mintegrators (SI's) en onafhankelijke softwareleveranciers (ISV's) in staat te stellen.
"Ingram Micro Cloud die samenwerkt met GCP brengt belangrijke kansen voor onze channelpartners doordat we hun inspanningen op schaal kunnen ondersteunen en kunnen voldoen aan de zakelijke behoeften van hun klanten", zegt Tim FitzGerald, vice president, global IaaS cloud channel bij Ingram Micro. "We zijn enthousiast over deze distributie alliantie."

Als gevolg van deze uitgebreide relatie met Google verwacht Ingram Micro Cloud dat zijn uitgebreide partnernetwerk nieuwe mogelijkheden krijgt om aan de behoeften van klanten te voldoen en tegelijkertijd hun IaaS activiteiten uit te breiden. Het nieuws komt te midden van een hausse in de wereldwijde IaaS markt, waarbij Gartner een groei van 40,7% meldt in wereldwijde IaaS publieke Cloud diensten in 2020 en marktonderzoekers voorspellen dat de industrie $74,63 miljard zal bereiken in 2025.

Voor meer informatie over het GCP aanbod van Ingram Micro Cloud kunt u terecht op onze IaaS landingspagina.

Over Ingram Micro Cloud
Ingram Micro Cloud brengt innovators en probleem oplossers samen om de wereld te helpen meer te bereiken. Het faciliteert en beheert de complexe digitale waardeketen van de cloud - alles aangedreven door CloudBlue-technologie. Ingram Micro Cloud is actief in 76 landen met meer dan 55.000 reseller-partners, en zijn Cloud Marketplace bedient 17,2 miljoen seats en biedt meer dan 120 cloud oplossingen. Met een ongeëvenaard wereldwijd bereik, eenvoudige toegang tot geautomatiseerde go-to-market- en integratietools, diepgaande technische expertise en een zorgvuldig samengestelde selectie van schaalbare SaaS- en IaaS-oplossingen, helpt Ingram Micro Cloud verkopers, resellers en managed service providers door More as a Service aan te bieden. Gedetailleerde informatie is beschikbaar op www.IngramMicroCloud.com.

Contacten
Global Public Relations, Ingram Micro Cloud