Ingram Micro Cloud Marketplace biedt partners nu naadloze navigatie tussen Commerce en Operations via Microsoft Online Management Extension

Met de lancering van Microsoft Online Management Extension kunnen managed service providers hun portfolio van diensten met een meerwaarde uitbreiden en klantbeheer stroomlijnen.

IRVINE, Calif. - 22 september 2022 - Ingram Micro Cloud, exploitant van een van 's werelds grootste Cloud Marketplace voor het kanaal, kondigt de wereldwijde integratie aan van Microsoft Online Management Extension (MOME) op de Ingram Micro Cloud Marketplace powered by CloudBlue-technologie. Met behulp van CloudBlue Commerce biedt deze mogelijkheid een geautomatiseerde beheeroplossing waarmee Microsoft partners op één locatie zowel diensten kunnen verkopen als beheren.

MOME maakt gebruik van gegevens van Microsoft Customer AAD-tenants om diensten voor nieuw klantenbeheer, domeinbeheer en beveiligingsscores aan te bieden die onder meer de volgende voordelen opleveren voor managed service providers (MSP's):

• Klantenbeheer: Nu brengt MOME Microsoft Partner Center functionaliteit naar de Ingram Micro Cloud Marketplace, waardoor resellers direct toegang krijgen tot klantenaccounts.
  • Domeinbeheer: MOME biedt automatische domeinregistratie en beheerfuncties die ontworpen zijn om het arbeidsintensieve, foutgevoelige proces van het handmatig verbinden en registreren van klantendomeinen te elimineren.
  • Secure Score: MOME biedt de mogelijkheid om de Secure Scores te beoordelen die Microsoft aan de klantenaccounts heeft toegekend, door te controleren of de klant zich houdt aan de Microsoft Best Practices voor beveiliging. Met behulp van MOME kan Microsoft Secure Scores helpen om frauduleus gebruik van diensten door kwaadwillenden te voorkomen.

"De MOME-integratie is een voortzetting van een langetermijnstrategie van Ingram Micro Cloud om onze partners te helpen sneller te groeien en winstgevender te zijn. Door nauw samen te werken met Microsoft en actief te luisteren naar onze channel partners, levert deze verbetering van de Ingram Micro Cloud Marketplace het meest efficiënte crossplatformproces en de 'single pane of glass' workflow," deelt John Dusett, uitvoerend directeur van Cloud Services, VS.  "We zijn enthousiast om meer directe managementpaden voor onze Microsoft partners te delen nu we mogelijkheden en diensten blijven toevoegen die onze partners kunnen benutten om sneller te groeien."

"Automated management krijgt een geheel nieuwe betekenis met de introductie van de Microsoft Online Management Extension (MOME) integratie binnen de Ingram Micro Cloud Marketplace," aldus David Smith, vice-president worldwide channel sales, Microsoft Corp. "Onze organisaties hebben een lange geschiedenis van samenwerking, van elkaar leren en prioriteit geven aan de behoeften van klanten met verbeteringen en teamwerk. We zijn enthousiast over de toegenomen mogelijkheden voor onze Microsoft partners bij Ingram Micro Cloud en kijken uit naar de positieve impact die volgt."

Voor data gebruik blijven klanten de volledige controle houden via MOME's standalone toestemmingsmechanisme voor klanten, waarmee gebruikers kunnen kiezen wat ze delen met partners, terwijl ze ook gebruikmaken van Microsofts gedelegeerde administratieve privileges om de toegang van partners te controleren, te beperken of in te trekken.

Klik voor meer informatie over MOME naar hier.

Over Ingram Micro Cloud
Ingram Micro Cloud brengt innovators en probleem oplossers samen om de wereld te helpen meer te bereiken. Het faciliteert en beheert de complexe digitale waardeketen van de cloud - alles aangedreven door CloudBlue technologie. Met een ongeëvenaard wereldwijd bereik, eenvoudige toegang tot geautomatiseerde go-to-market en integratietools, diepgaande technische expertise en een zorgvuldig samengestelde selectie van schaalbare SaaS en IaaS oplossingen, helpt Ingram Micro Cloud verkopers, resellers en managed service providers door More as a Service aan te bieden. Meer informatie is beschikbaar op www.ingrammicrocloud.com.

Over CloudBlue
CloudBlue helpt bedrijven te slagen in de as-a-service-economie en de time to revenue te versnellen door abonnementen en facturering, leveranciers- en productinformatie en partner onboarding via meerdere kanalen te beheren. Via haar toonaangevende ecosysteem orkestratieplatform stelt CloudBlue bedrijven in staat hun eigen ecosystemen te creëren en leveranciers- en go-to-market-ecosystemen met elkaar te verbinden, waardoor de distributie van traditionele en digitale producten en diensten tussen partners in de digitale toeleveringsketen wordt geautomatiseerd. CloudBlue bedient meer dan 180 bedrijven over de hele wereld en is de motor achter 's werelds grootste B2B-cloudmarktplaatsen, die 30 miljoen B2B cloud subscripties vertegenwoordigen. Meer informatie over CloudBlue op www.cloudblue.com

Public Relations-manager, Cloud
Megan.binkley@ingrammicro.com