Cloud Summit '22 in Miami gericht op een toekomst van nog meer

Onder een aantal nieuw aangekondigde toevoegingen aan het evenement is, Ruba Borno, Amazon Web Service's Vice President van Worldwide Channels & Alliances, bevestigd als keynote spreker

IRVINE, Calif. - 22 februari 2022 - Ingram Micro Cloud kondigde vandaag meer details aan rond de langverwachte, jaarlijkse Cloud Summit '22, een van de grootste cloud-centric evenementen van het IT-kanaal. De conferentie vindt plaats in Miami Beach, Florida, van 17 tot 19 mei 2022.

Onder de noemer 'A Future of Even More' wordt dit jaar de nadruk gelegd op het demonstreren van de technische expertise, oplossingen en middelen die bedrijven nodig hebben om de moeilijkste zakelijke uitdagingen van vandaag te overwinnen en munt te slaan uit de belofte van morgen. Thema's die dit jaar aan bod komen zijn "Groei en succes in het kanaal" en "Schaalvergroting met het oog op een lange levensduur". We zijn verheugd om opnieuw onze Partner Awards aan te kondigen, en introduceren ook twee nieuwe speciale programma's tijdens Cloud Summit '22: Women in Cloud en Cloud Summit Care. Voor elk van de prijzen is deelname in verschillende categorieën mogelijk en de registratie is nu live.

Tijdens de eerste dag van Cloud Summit '22 krijgen deelnemers de kans om innovatieve oplossingen te verkennen en belangrijke inzichten en cruciale kanaalkennis op te doen met de focus op het helpen van bedrijven om te groeien, nu en voor de toekomst. Op dag twee zullen toonaangevende leveranciers de nieuwste technologieën, oplossingen en strategieën tentoonstellen die zijn ontworpen om cloudbedrijven te ondersteunen bij de overgang naar cloudondernemingen.

Cloud Summit '22 biedt ook meer dan 60 break-out sessies over negen leertrajecten die de nadruk leggen op de mogelijkheden van Ingram Micro Cloud technologie en innovatie bij het lanceren, stimuleren en opschalen van inkomsten en mogelijkheden voor diensten voor partners in de moderne wereld. Deelnemers vinden praktische lab sessies voor Cloud Marketplace en CloudBlue, samen met speciale sessies in de Emerging Technology-track, waaronder Women in Cloud's "A Future of Even More" met diverse panelleden die verschillende perspectieven vertegenwoordigen. Er zullen ook door verkopers gesponsorde tracks zijn om meer te weten te komen over de nieuwste cloud producten voor klanten.

"We zijn blij met de terugkeer van Cloud Summit in-person dit jaar en staan te popelen om opnieuw in contact te komen met onze channelpartners," aldus Victor Baez, senior vice president bij Ingram Micro Cloud. "Het is door de samenwerking met onze klanten en leveranciers dat we in staat zijn om strategieën te ontsluiten, ideeën uit te wisselen en van elkaar te leren over de nieuwste technologieën op het gebied van cyberbeveiliging, IaaS en cloud."

Ingram Micro Cloud kondigde ook aan dat Ruba Borno, Amazon Web Service's Vice President van Worldwide Channels & Alliances, een keynote spreker zal zijn. Ruba is verantwoordelijk voor het leiden van het AWS Partner Network (APN) dat meer dan 100.000 deelnemers telt en waar dagelijks 50 nieuwe partners bijkomen. Borno werkte eerder als senior vice president en general manager van Cisco's wereldwijde CX-centra. Borno voegt zich bij een indrukwekkende lijst van sprekers, waaronder Megan Smith, voormalig hoofd technologie van de Verenigde Staten onder president Obama, admiraal William McRaven, filmmaker Jimmy Chin, Rodney Clark van Microsoft en anderen.

Sponsorbedrijven die aanwezig zijn op Cloud Summit '22 zijn onder meer Microsoft, AWS, TBC Cisco, Adobe, VMware, IBM, Bitdefender, Citrix, AvePoint, Dropbox, Veritas, Veeam, evenals eFax, UniVoIP, Process Fusion, AWN, Genesys, Seagate, BlueInk, Tenable, Vonage, Arctic Wolf, Probax, Zendesk, en CloudCheckr.

Ingram Micro Cloud houdt de situatie nauwlettend in de gaten en updates rondom de COVID-19 en Cloud Summit '22 zullen volledig in overeenstemming zijn met alle lokale gezondheids- en veiligheidsmaatregelen.

Om u in te schrijven voor Cloud Summit '22, bezoekt u hier.

Over Ingram Micro Cloud:
Ingram Micro Cloud brengt innovators en probleemoplossers samen om de wereld te helpen meer te bereiken. Het faciliteert en beheert de complexe digitale waardeketen van de cloud - alles aangedreven door CloudBlue-technologie. Met een ongeëvenaard wereldwijd bereik, eenvoudige toegang tot geautomatiseerde go-to-market en integratietools, diepgaande technische expertise en een zorgvuldig samengestelde selectie van schaalbare SaaS en IaaS oplossingen, helpt Ingram Micro Cloud verkopers, resellers en managed service providers door More as a Service aan te bieden. Gedetailleerde informatie is beschikbaar op www.IngramMicroCloud.com.

Global Media Contactpersoon:
Global Public Relations, Ingram Micro Cloud